Marouane Chamakh

Marouane Chamakh
Marouane Chamakh

woensdag 20 april 2011

Marouane Chamakh twittert

Marouane Chamakh is actief op Twitter en heeft een vragenuurtje gehouden:

Een paar antwoorden op de leukste vragen:
Wat voor olie gebruik je in je haar: Olijfolie? Hahaha
Wie vind je de beste speler van Arsenal: Robin van Persie
Ben jij de enige voetballer in de familie: nee, mijn vader voetbalde ook
Welke thee drink je: mint thee
Wanneer begon je met professioneel voetbal: op m'n 19e
Favoriete pasta: bolognese pasta
Hou je van Engelse vrouwen? Moeilijke vraag, moet ik dat beantwoorden? Ha!
Denk je dat Wenger je dit seizoen beschermt zodat je volgend jaar kan vlammen: haha dat weet ik niet, Ik hoop het.
Als je de keuze had waar speelde je dan liever Arsenal of Marokko. Moeilijke vraag maar toch Marokko. Casablanca ben ik geboren, maar ik hou ook van Rabat.

Verder hoopt hij dat Stekelenburg (Ajax) naar Ajax komt, houdt hij van Khoff en arabische muziek en als hij geen voetballer was geworden was hij waarschijnlijk accountant. Hij is dol op wiskunde en helpt zijn broer graag in zijn cafe.
Op de vraag of hij vertrekt als hij niet meer gaat spelen antwoordt Marouane dat hij het niet zeker weet maar als Wenger hem niet meer laat spelen kan het zijn dat hij vertrekt. Hij mist nog steeds spelen met Gourcuff .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten