Marouane Chamakh

Marouane Chamakh
Marouane Chamakh

zaterdag 25 juni 2011

Eindelijk weer eens een signaal van Marouane

Arsenal aanvaller Marouane Chamakh gaf vandaag een kort interview tegenover de Marokkaanse krant Al Mountakhab.. Hierin vertelt Chamakh kort over zijn situatie bij Arsenal en de 4-0 pak slaag tegen Algerije.

Chamakh: ''Bij Arsenal lopen er vele talenten rond. Ik moet de keuzes van de coach accepteren, maar ik zal terugkomen om de critici hun mond te snoeren''.

''De overwinning op Algerije was zeer goed voor de groep. Waarom ik mezelf niet beheerste toen ik mijn shirt uittrok? Er stond veel druk op mij en het leek alsof ik alles moest bewijzen door mijn slechte periode bij Arsenal. Na mijn doelpunt was ik zo gelukkig dat ik mijn controle niet meer kon beheersen''.

Verder laat Chamakh ook weten dat hij gewoon op de bank zou beginnen tegen Algerije als bondscoach Eric Gerets dat wilde.

Iets waar onze Adel 'Bad Boy' Taarabt veel van kan leren.....
source

Geen opmerkingen:

Een reactie posten