Marouane Chamakh

Marouane Chamakh
Marouane Chamakh

zondag 8 mei 2011

Interview Marouane over Gourcuff, Arsenal, Bordeau

Ter gelegenheid van een liefdadigheidsdiner in Londen georganiseerd door Numberwine en ELA, nam Marouane Chamakh de tijd om vragen van de 10 Sport te beantwoorden. (Als er iemand is die de filmpjes kan vertalen van Frans naar Nederlands of Engels thanx!)


Klik hier voor Interview deel 1

Interview deel 2
"Ik koos het team van Marokko al vroeg, toen ik 19 was. Ik heb er 4 of 5 maanden over nagedacht en hoewel het een moeilijke beslissing was heb ik er geen spijt van. Sinds 2003 heb ik quality time gehad met het team van Marokko en het brengt me en helpt me dichter bij mijn roots te komen en trots te zijn op deze dubbele cultuur ", verklaarde de Arsenal spits.

Interview deel 3

Interview deel 4




4 opmerkingen:

  1. Please can you write the interviews out in english if you understand french thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm sorry, I don't understand french :-(
    Anyone?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I do but it's such a long interview, I'm sorry, I don't have time to translate


    Tjank you for this great blog on marouane, I LOVE it

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanx, it easy to have a great blog, Marouane is great <3
    Maybe a recap?

    BeantwoordenVerwijderen