Marouane Chamakh

Marouane Chamakh
Marouane Chamakh

dinsdag 15 februari 2011

Marouane geblesseerd

Marouane Chamakh is geblesseerd en heeft nog minimaal één maand nodig om te herstellen. De Franse voetballer sukkelt al langer met diverse kleine blessures.

"Begin vorige maand had ik dat gevoel al", zegt de international tegenover de Engelse media. "Ik ben ook maar een mens, dus ik heb van de manager rust gekregen. Bovendien profiteert Arsenal de laatste weken van de vorm van Robin van Persie."


"Van Persie loopt momenteel op water, hij is ongelooflijk goed bezig", vervolgt Chamakh. "Dat is fijn, omdat Arsenal profiteert en ik rust kan krijgen. Ik hoop snel weer te spelen, maar dat zal mijns inziens eerder in maart dan in februari zijn. Maar het is niets ernstigs. Ik ben hier om te leren, zowel in wedstrijden als op trainingen. Ik hoop dat het niet te lang zal duren."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten