Marouane Chamakh

Marouane Chamakh
Marouane Chamakh

donderdag 7 oktober 2010

Marouane op zoek naar een maatje

Marouane Chamakh is op zoek naar een maatje bij Arsenal voor 'klik'

Manager Arsene Wenger haalde Chamakh afgelopen zomer van Bordeaux naar Londen. Samen met Yoann Gourcuff maakte Chamkah furore bij Girondines Bordeaux onder trainer Laurent Blanc. Beide spelers hebben Bordeaux inmiddels verlaten. Bij Arsenal zoekt Chamakh een nieuw maatje in de aanval."Ik ben hard aan het werk om een klik te krijgen met de spelers om me heen. Het maakt niet uit wie het is. Of het nu Samir Nasri, Cesc Fabregas of Andrey Arshavin is, ze zijn allemaal even belangrijk. Ik heb ze nodig omdat ik een echte teamspeler ben."

"Ik had een geweldige relatie op het veld met Yoann Gourcuff. Als ik diezelfde klik kan krijgen met spelers bij Arsenal dan kan dat leiden tot heel erg goed voetbal", aldus Chamakh op de clubwebsite van Arsenal.